سفارشی سازی ابزار

سفارشی سازی ابزار که می توانید روی آن حساب کنید.

هر شغلی نیاز به مجموعه متفاوتی از ابزارها دارد. Snap-on سطح بی سابقه ای از سفارشی سازی ابزار را برای رفع نیازهای منحصر به فرد شما ارائه می دهد. از راه‌حل‌های کیت سفارشی گرفته تا مهندسی ابزارهای سفارشی جدید برای مقابله با مشکل خاص خود، اگر نیاز به یافتن ابزار مناسب برای کار خود دارید، به جای درستی آمده‌اید.

 
 

جایی که نیاز شما با دانش ما مطابقت دارد.آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید ابزاری را مطابق با نیازها و مشخصات دقیق خود طراحی کنید؟

با Snap-on می توانید. ما یک رویکرد تیمی کامل داریم، با مهندسانی که از نزدیک با شما همکاری می کنند تا راه حل مناسب را از طراحی، آزمایش و تولید، تا ارگونومی توسعه دهند. اگر به یک راه حل سفارشی نیاز دارید، می توانید برای انجام کار روی Snap-on حساب کنید.
 

 

برنامه های کاربردی حیاتی نیاز به ابزار خاصساده است. Snap-on سابقه طولانی و اثبات شده ای در طراحی راه حل های ابزار سفارشی برای صنایع حیاتی دارد.

مهندسان اختصاصی ما از آخرین فناوری اندازه گیری، پرینت سه بعدی، تجزیه و تحلیل المان محدود ( FEA ) و تجزیه و تحلیل متالورژیکی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر ابزار سفارشی استانداردهای بالایی را که فقط Snap-on می تواند ارائه دهد مطابقت دارد. این یک سرویس ارزش افزوده است که در هیچ کجای صنعت بی نظیر است.

 
 
 
 

 

راه آهن

ابزاری که در برابر استفاده دقیق مقاوم است 

یکی از مشتریان راه‌آهن از «باگی بار» استفاده می‌کرد، یک نوع طراحی خاص از میله‌های بازکننده، برای تنظیم لقی ترمز در لوکوموتیوها. پس از بازرسی، مشخص شد که میله با مشخصات متالورژی مورد نیاز راه آهن مطابقت ندارد.

مشتری برای سفارشی سازی ابزار که نه تنها الزامات فنی و متالورژیکی را برآورده می کند، بلکه قیمت رقابتی نیز دارد، به Solutioneers Snap-on Industrial مراجعه کرد. پس از آزمایش های دقیق در این زمینه، نوار حشره دار جدید برای استفاده مورد تایید قرار گرفت و به طور موثر مشکلات ایمنی و بهره وری را که توسط ابزار ضعیف ایجاد شده بود حل کرد. نوار حشره دار Snap-on اکنون به طور گسترده در سراسر صنعت راه آهن استفاده می شود .

 

هواپیمایی

یک ابزار سخت تر برای یک کار چالش برانگیز 

یک مشتری هوانوردی که در یک محیط سخت کار می کند، در یک چالش دشوار از ما کمک خواست.

مشتری به ازای هر دو بست که اعمال می شد، یک سوکت استاندارد مصرف می کرد. Snap-on Industrial Solutioneers یک سوکت با طراحی سفارشی با آلیاژ فولادی که برای کاربرد مناسب‌تر است، توسعه دادند و طراحی و فرآیند عملیات حرارتی را بهبود بخشیدند، در نتیجه سوکت جدیدی ایجاد شد که بیش از 70 بست را بدون خرابی سفت می‌کند و ایمنی و بهره‌وری را بهبود می‌بخشد. کاهش هزینه

 

 
 

تولید برق

یک ابزار دسترسی ترانسفورماتور برتر 

یکی از مشتریان تاسیسات برقی از عملکرد یک ابزار دسترسی به ترانسفورماتور غیرقابل نصب روی پد ناراضی بود. بخش جغجغه زنی ابزار شامل یک مکانیزم چرخ دنده باز است که مستعد آلودگی رطوبت و کثیفی بوده و منجر به خرابی می شود.

علاوه بر این، ابزار به راحتی تحمل می شد و چرخ دنده ضامن دار باعث سایش زودرس ابزار می شد. مشتری برای راه حل سفارشی سازی ابزار به Snap-on Solutioneers مراجعه کرد. نتیجه ابزاری است که تعدادی پیشرفت را ارائه می دهد، از جمله یک سیستم چرخ دنده 80 دندانه ای مهر و موم شده که در برابر آلودگی مقاوم است. طراحی اختراع Flank Drive® Snap-on، که بست را روی «صفحات» می‌گیرد و 15 تا 20 درصد قدرت چرخش بیشتری نسبت به سوکت‌های معمولی بدون ترس از سر خوردن ارائه می‌کند. و یک دسته بلندتر و ارگونومیک طراحی شده که اهرم بیشتر و راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند.

ابزار جدید دسترسی به ترانسفورماتور Snap-on توسط مشتری آزمایش و تأیید شده است و اکنون در سراسر خدمه خود و تعدادی دیگر از شرکت های برق استفاده می شود.

 

نفت و گاز

راه حلی رنگارنگ برای کنترل ابزار و بهره وری 

یکی از مشتریان صنعت نفت و گاز با مشکل کنترل ابزار در دکل های حفاری چند عرشه ای خود مواجه بود. کارگران به طور معمول ابزارهایی را بین عرشه حمل می کردند و اغلب برخی از عرشه ها را بدون ابزار لازم برای انجام کارهای خاص رها می کردند که به طور قابل توجهی بهره وری را کاهش می داد.

مدیر حساب Snap-on Industrial مشتری تشخیص داد که یک راه حل موثر برای مشکل، کدگذاری رنگی ابزارهای مشتری، با توجه به طبقه خاصی که به آن اختصاص داده شده است، است. اما، این ایده نیاز به جایگزینی برای رنگ معمولی داشت، که بعید بود در برابر استفاده مکرر از ابزار و محیط خورنده دکل دریایی مقاومت کند.

تیم صنعتی Snap-on Industrial با استفاده از یک رویکرد فرآیند ناب، پوششی نوآورانه را مشخص کرد که با سطح ابزار چسبیده، در رنگ‌های مختلف موجود بود، ثابت کرده بود که بسیار بادوام است و برای شناسایی آسان، اچ لیزری را می‌پذیرفت. علاوه بر این، پوشش ویژه را می توان در یک لایه به قدری نازک اعمال کرد که با تلرانس های سخت ابزارها و سوکت های Snap-on تداخلی ایجاد نکند.

نتایج این راه حل خلاقانه کنترل ابزار موثرتر، بهبود بهره وری، افزایش ایمنی کارگران و طول عمر بیشتر ابزار بود. کاربردهای این سیستم کنترل ابزار اکنون در طیف گسترده ای از صنایع حیاتی وجود دارد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا