ابزار ویلیامز

 

شغل شما، هر صنعت، هر چالشی که باشد – ابزارهای ویلیامز هرگز از بین نمی روند. از سال 1882 ویلیامز با سخت ترین چالش های سخت ترین صنایع روبرو شده است.

ویلیامز یکی از اولین تولید کنندگان در جهان بود که ابزارهای فورج قطره ای تولید انبوه، یک آچار زاویه 15 درجه و آچارهای سنگین را ارائه کرد. یک قرن و یک ربع بعد، ما همچنان به ارائه محصولات منحصر به فرد و نوآورانه برای صنایعی که تقاضاهای آنها بیشتر از همیشه است، ادامه می دهیم.

تاریخچه افتخار آمیز ابزارهای ویلیامز

ویلیامز تولز از سال 1882 ابزارهای قوی و قابل اعتمادی را برای متخصصان صنعتی ساخته است.

اولین کارخانه آن در رد هوک ، بروکلین، نیویورک، آهنگری قطره‌ای، « آهنگری با ماشین‌آلات» را متحول کرد تا اطمینان حاصل شود که تمام قطعات با ثبات و کیفیت یکسان ساخته می‌شوند.

ابزارهای ویلیامز به دلیل فرآیند ساخت دقیق آنها در مغازه های صنعتی بی شمار قرن نوزدهم آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. از تولید ابزار برای دوچرخه، چرخ خیاطی و غیره گرفته تا تولید سر چوب گلف برای آمریکای در حال رشد

هیدرولیک صنعتی

محصولات با کیفیت انتخاب گسترده.

ویلیامز هیدرولیک طیف گسترده ای از محصولات از جمله سیلندر (کششی، تک و دو اثره، بدنه تخت، آلومینیوم، مهره قفلی، سوراخ توخالی، سوراخ رزوه ای و کم پروفیل)، پمپ (دستی، دو کاره، هوا، گاز، الکتریکی (با شیر برقی، با شیر برگشت خودکار، با سوئیچ آویز)، دیزل)، پرس های فروشگاهی 55T و 100T، جک های انگشتی، جک های کوچک، جک های بطری پمپ جانبی، پخش کننده ها و کیت های تعمیر و نگهداری 4T و 10T.

مینی جک های ما تا 20 تن وزن را بالا می برند و به معنای واقعی کلمه در کف دست شما قرار می گیرند، قدرت زیادی در یک بسته کوچک. لوازم جانبی هیدرولیک ویلیامز شامل گیج، آداپتور، کوپلینگ، شیلنگ و روغن هیدرولیک و همچنین لوازم جانبی سیلندر و پرس فروشگاهی است.

راه حل های گشتاور

در کاربردهای صنعتی، گشتاور مناسب برای ایمنی، قابلیت اطمینان و عملکرد مهم است. هر سازنده ای اعم از تعمیر و نگهداری ناوگان، تولید برق، نفت و گاز و غیره به دلایل مهم گشتاور بست بحرانی را مشخص می کند. کم و بیش سفت کردن بست های حیاتی می تواند منجر به خرابی محصول شود. خرابی محصول به معنای خرابی، هزینه های بالاتر، آسیب احتمالی و موارد دیگر است.

ویلیامز ابزار کار

با ارزش ترین راه حل های بهره وری در صنعت.

این کاتالوگ شامل یک خط تولید تخصصی در اندازه های بزرگ و کیفیت سنگین می باشد. ابزارهای ویلیامز زمانی به کار خود ادامه می دهند که دیگران در شرایط سخت صنعت انرژی و پتروشیمی امروز دست از کار کشیدند.

 
پیمایش به بالا