SNAP-ON TOOLS
قابل اعتمادترین تکنسین های جهان به چه چیزی وابسته هستند.
صنایع حیاتی به فناوری ها و ابزارهایی که کار را انجام می دهند متکی هستند. و به همین دلیل است که بهترین فناوری های جهان به ابزارهای اسنپ اعتماد دارند.
ابزارهای S ap-on با میراث برتر، کار به خوبی انجام شده و اخلاق کاری تزلزل ناپذیر، مطابق با بالاترین استانداردها هستند: شما. برای موارد حیاتی، Snap-on نیاز است.
SNAP-ON TOOLS
جدول زمانی تاریخ
پنج دستگیره منحصر به فرد و ده سوکت که به صورت مترادف به هم متصل شدند، «پنج کار پنجاه را انجام میدهند» و Snap-on را راهاندازی کردند، شرکتی که صنعت را شکل میداد.
تاریخچه Snap-on
در سال 1923
، Snap-on برای اولین پتنت خود، یک ضمیمه ضامن دار، ثبت کرد.
جغجغه شماره 6 توسط جوزف جانسون طراحی شد و اولین اتصال جغجغه دار بود که برای استفاده با مجموعه اصلی آچارهای سوکت قابل تعویض ساخته شد.
در چنگال رکود بزرگ
فروشندگان اسنپ به مشتریان خود میگفتند: «امروز همه در وضعیت مناسبی هستند – پولی نیست – اما وقتی دوباره پول داشته باشید، به چه ابزاری نیاز خواهید داشت؟»آنها اینها را “فرمانهای رویایی” نامیدند.
این ایده جدید به سرعت به «فهرست نیازها» تبدیل شد و هنوز هم با موفقیت استفاده میشود.
اوایل دهه 1940
اوایل دهه 1940 با جنگ جهانی دوم مشخص شد و در نتیجه ارتش با کمبود شدید ابزار مواجه شد. به عنوان یک تامین کننده ترجیحی برای دولت، Snap-on وارد عمل شد و ابزارهایی تولید کرد که تجهیزات هوایی و زمینی را فعال نگه می داشتند. تقاضاهای زمان جنگ نیز به نوآوری در محصول منجر شد.
رونق صنعت خودرو
آمریکای پس از جنگ، دوران خوش بینی و رشد طبقه متوسط را آغاز کرد. بیبی بوم موجی در ساخت خانه و خروج از شهر به حومه ها ایجاد کرد.Snap-on موقعیت خوبی برای استفاده از این تغییر فرهنگی داشت. شبکه نمایندگی ها در نتیجه توسعه سریع صنعت تعمیرات خودرو و شتاب فروش صنعتی با بازگشت کارخانه ها به تولید قبل از جنگ، به گسترش خود ادامه داد.
تشکیل The Flank Drive
در این زمان، صنعت هوانوردی در حال پیشرفت در کاهش فضا و وزن با اصلاح بستها بود، اما با گرد کردن گوشههای بست پس از برداشتن مشکل داشت. نیروی دریایی به دنبال Snap-on برای حل این معضل بود.راه حلی که Flank Drive® Wrenching System نام دارد، در سال 1965 دو اختراع ثبت شد و به قدری محبوب شد که در سراسر خط تولید Snap-on گسترش یافت..
رشد کسب و کار
همانطور که اسنپ در سال 1970 پنجاهمین سالگرد خود را جشن گرفت، یک دهه رشد انفجاری را آغاز کرد.تعداد و تنوع محصولات 30 درصد افزایش یافت و از طریق توسعه کارخانه به ظرفیت افزوده شد.در این دهه، فروش خالص اسنپ از 76.5 میلیون دلار در سال 1970 به 373.6 میلیون دلار در سال 1979 افزایش یافت.
اوج گرفتن به ارتفاعات جدید
در اواخر دهه 1980، با تلاش شرکت برای رسیدن به نقطه عطف فروش 1 میلیارد دلاری، موضوع “بالا رفتن به ارتفاعات جدید در خدمات مشتری” ایجاد شد.عقاب، پرنده ای قدرتمند و سلطنتی که به پروازهای سریع و خشمگین معروف است، به عنوان نمادی انتخاب شد تا شرکت را به سطوح بالاتری از کیفیت و خدمات مشتری راهنمایی کند. در سال 1987، هدف فروش 1 میلیارد دلاری محقق شد.
به طور مداوم در حال تکامل
در طول دهه 1990، Snap-on به گسترش خطوط تولید در سطح جهانی ادامه داد تا به متخصصان در صنایع حیاتی خدمات بهتری ارائه دهد. بیش از دوجین شرکت خریداری شد.با Sioux® و Williams® ما پیشنهادات خود را در زمینه ابزارهای برقی و دستی برای صنایع مهم گسترش دادیم. در سال 1995 Snap-on Eurotools را خریداری کرد و تاجران حرفه ای را در سراسر جهان به دست آورد. در سال 1999، Snap-on نام تجاری نمادین Bahco® را به دست آورد.
بهبود مستمر سریع (RCI)
RCI مجموعه ای ساختار یافته از ابزارها و فرآیندها است که توسط همکاران در سطح جهانی برای حذف تلاش های بیهوده و ایجاد بهره وری و کیفیت استفاده می شود که منجر به کارایی عملیاتی پایدار می شود.از سال 2005، Snap-on از استادان سیستم تولید تویوتا، Shingijutsu، به عنوان راهنما استفاده کرد.
باندهای رشد
Snap-on برای آینده با روندهای مطلوب جمعیت خودرو، افزایش پیچیدگی خودرو، تقاضای رو به رشد در بازارهای نوظهور و فرصت های قابل توجه در صنایع خارج از تعمیر خودرو، قرار گرفته است.برای بهرهبرداری از این فرصتها، ما در حال سرمایهگذاری استراتژیک در این باندهای گسترده برای رشد هستیم تا به حرفهایهای بیشتری دست یابیم.
SNAP-ON INDUSTRIAL
کاتالوگ جدید 900+ صفحه اسنپ
دسته بندی ها و ویژگی های محصول کلیدی
- ذخیره سازی ابزار
- ابزار دست
- ابزار قدرت
- تشخیص