ابزار هایی برای ارتفاع بلند و عمیق

کار با ابزار در ارتفاع همیشه در تخصص ما بوده است.

برنامه ویژه Snap-on Industrial برای حرفه ای هایی که در ارتفاع کار می کنند.

 
 

اقدامات ایمنی در بالاترین سطح

اولین ابزارهای با نام تجاری Snap-on برای کارگران ساختمانی که آسمان‌خراش‌ها را می‌سازند، توسعه داده شد و وزن را کاهش داد و در زمان با ارزش صرفه‌جویی کرد.

امروز ما با این تعهد ادامه می دهیم و برنامه Tools at Height خود را به صنعت ارائه می کنیم. خط گسترده ای از محصولات و ابزار طراحی شده برای ایمن کردن کار شما در بالای زمین یا در اعماق زمین. مقررات صنعتی برای محافظت از افراد در برابر افتادن وجود دارد، اما چنین دستورالعملی برای محافظت از افراد در برابر اشیاء افتاده که چهارمین علت مرگ در محل کار است، وجود ندارد. برنامه Tools at Height از Snap-on Industrial Brands هم ایمنی و هم بهره وری را ارائه می دهد و به طور منحصر به فرد این شکاف حیاتی را برطرف می کند.

امتیازات کلیدی

نقاط اتصال با دقت قرار داده شده برای حفظ عملکرد ابزار طراحی و آزمایش شده است.

 

از ابزارهای مجزا گرفته تا کیت‌های طراحی‌شده سفارشی، ما به ایجاد سیستم‌های مورد نیاز شما کمک می‌کنیم، سپس اجزای مونتاژ شده را که پس از ورود آماده کار هستند، ارسال می‌کنیم.

 

سیستم [email protected] ما بارها و بارها ثابت شده است که وقوع اشیاء رها شده را در برنامه های کاربردی دنیای واقعی در صنایع مختلف کاهش می دهد.

 

فرآیند ما قرار دادن ثابت نقاط اتصال اتصال به اینترنت و انتخاب وسیعی از تسمه‌ها را فراهم می‌کند که ابزارهای آشنا و قابل اعتمادی را در اختیار کارگران قرار می‌دهد. هنگامی که خدمه شما به محل کار دیگری نقل مکان می کنند، نیازی به آموزش اضافی در مورد ابزارهایی که استفاده خواهند کرد وجود ندارد.

 

نقاط اتصال، بند ها، کیسه های ابزار و سایر اجزای سیستم ما برای ایجاد سیستم های نوآورانه و قابل اعتماد با هم کار می کنند.

 

کیت‌های [email protected] حاوی ابزارهای استاندارد Snap-on هستند که با اجزای مناسب پیشگیری از سقوط بهبود یافته‌اند. اگر ابزاری نیاز به جایگزینی داشته باشد، می‌توانید مطمئن باشید که یک مورد مشابه، مجهز به تغییرات [email protected] ، به‌راحتی برای استفاده در دسترس خواهد بود.

 

مدیران حساب Snap-on دانش و تجربه لازم را دارند تا کارکنان شما را در زمینه استفاده ایمن و مؤثر از ابزارهای متصل آموزش دهند.

 

ابزارهای پیشگیری از افت ارتفاع تنها برای بخشی از هزینه سیستم های داخلی قابل اجرا هستند.

 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا